Επιστροφές προϊόντων

Σε περίπτωση προβλήματος της συσκευής  μπορείς να επιστρέψεις εύκολα το προϊόν που έχεις αγοράσει με 2 τρόπους:

  1. Παραδίδοντας το στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (φορτιστές, καλώδια συνδέσεων, κ.τ.λ.)  συνοδεύομενα απο το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) στο κατάστημά μας!
  2. Αποστέλλοντάς το με κούριερ στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (φορτιστές, καλώδια συνδέσεων, κ.τ.λ.)  συνοδεύομενα απο το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) στο κατάστημά μας!

Η διαδικασία που ακολουθείται εντός  χρονοδιαγράμματος της εγγύησης του προϊόντος, είναι η παρακάτω :

  • Γίνεται τεχνικός έλεγχος της συσκεύης & και ενημερώνεσαι για τυχόν βλάβη
  • Η διαδικασία τεχνικού ελέγχου της συσκεύης  διαρκεί  3 έως 5 εργάσιμες ημέρες
  • Εφόσον διαπιστωθεί ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε κακή χρήση της συσκεύης, προχωράμε σε αντικατάσταση ή επισκευή του προϊόντος.

Η εγγύηση δεν ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη χρήση.
  • Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από άλλο κατάστημα.
  • Η βλάβη προκλήθηκε από διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.